BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 31, 2010

5 Zuhal 2010



Naim Fauzi,
Ketua Tingkatan kami, dia agak sengal dan menjengkelkan. selalu waktu agama dia yang baca doa untuk 1 kelas (agak gagap masa dia baca). Dalam kelas dok berscandal ngan Jannah tapi kat Fb ngan Sai pulak, ish ish ish Naim, mentang- mentang la Jannah xde Fb, ko curang dengan dye ye, jup aku report kasi tau dye.

Azam,
Sangat banyak secret admire, orang cakap dye handsome :) tapi, aku admire gile ngan projek seni dye, fuyyoooo, best, boleh jalan, kete org laen xleh (!) xbest (!) Jadi, aku menyimpan hasrat untuk mencurinye kelak. Dah penat aku pujuk dye, minta bagi kat aku, tapi dye xnak (!) Tanak bagi sudah (!) nty aku curi (!) Hah, padan muka (!)
Azam, kalau kete ko ilang tolong jangan cari aku (!) tapi, seelok-eloknye, ko bagi jelah kat aku :) bagi eyh :D

Najib,
Bile balik sekolah, jalan ngan dye :) Rumah aku ngan rumah dye agak dekat, yela, satu taman kan. (sebelum dye ade moto la),
tapi tu dulu la, sekarang dye dah ade GF, wuuuuuuu :D

Che' Lah,
Name betol dye Amirul Izuan, nape orang panggel dye Che' Lah (?) ermm, aku pon xtau :P
Dye suke nyanyi n suare dye boleh tahan la, tapi lirik lagu, ikut suke hati dye pakat dok hentam :)
contohnye mase dye nyanyi lagu silly lily, hahahha :P

Farid,
Eeeei, takut kat GF dye :P
dye jahat la, suke kenekan aku, dah la haritu, konon bagi aku hadiah la, comel patung tu, TAPI, patung tu bukan dye punye pon, dye g pinjam Farahana punye (!) 
aku dah kembang-kembang dah ingat ko betol-betol bagi kat aku tau (!) mangkok lah (!) baru nak pertimbang kan ape yang ko cakap sebelom tu :P

Helmi,
Sarjan PKBM,
 moto dye RANCAK woo (!) kaler Biru, bunyi yang menyengat telinga, kire, moto dye la yang paling Market  kat SMKDZM, 

Khairul Naim,
Budak paling diam (BLUR). Sampai orang pukul2 dye pon dye diam lagi, aku la yang jadi super hero selamatkan dye dari ancaman musuh, tapi, kadang-kadang aku pon same buli dye :P, yelah, dah diam je, aku pon seronok la marah dye :P and and and budak kelas panggel dye ABANG LONG :D

Puvanes dan Darshina,
Maaf, disebabkan anda selalu tidak hadir ke sekolah, aku xtau nak cakap pe kat korang, tapi korang baik lah ngan aku, cume xrapat dengan budak melayu lain, lagipon, korang due ngan Mok je bangsa lain dalam kelas tu kan :)

Adib,
Jumpe dye kat Easy cafe la, keje situ,(habes bocor rahsie kau :P) kesian dye kene melayan kerenah bapak aku mase order.
 tapi tapi, dye sangat baik lah :)

Nuur,
Seorang lelaki yang aku Jambu, comel dan sebagainye, tapi sangat pendiam, ex-Gf dye cakap kat aku, Couple dah lame, tapi bape kali je g dating,
dalam kelas pon dye mmg malu malu nak cakap, tapi kalau dengan geng dye, tah la kan, kalu nak tau tanye la Adib. Sangat cantik bile dye melukis orang, kalau aku yang lukis,,,err..

Amirudin,
bak kate Fara, dye suke raba bontot Bf Fara :P
ni pon lagi satu terror melukis, gile aku jealous tengok lukisan dye untuk spm haritu, dye lukis Ikan, ikan laga, cantik, rase cam nak padam name dye tulis name aku lak :P

Asrul, 
Pendek je dye ni, nick name dye pe tah x ingat, yelah makcik dah tua cu :D

Azrin,
Ni lagi satu mamat jambu dalam kelas aku, rajin ouh dye, memang calon suami yang baik, selalu aku datang sekolah pagi-pagi, dye la yang sapu lantai kelas kitorang :P

Asyraf,
Raja ponteng kelas, ponteng sekolah, fuhh, dahsyat :P
Baru-baru ni, dok hingaq kat aku pasal dye nak g pesta Penang :D 
dye tanye aku, awek kat penang lawa-lawa x (?) aku pon cakap la, mestila lawa, contohnye aku :P (perasan)

Ikmal,
Suka kacau adik aku, bile nampak adik aku je, dye jerit, ASSOFINA (!) konon nak ngorat adik aku la kan. adik aku plak, bwat bodoh je,wahahha
kalau ponteng2 ngan dye la paling aku rase selamat, sebab xpernah kantoi walaupun sekali :)

Nazirul Muzakir,
Nickname dye muttakimon, sebab kadang kala, dia berperangai macam monyet di dalam kelas, ketuk tu, ketuk ni, xreti duduk diam walau sesaat, and and and, birthday kami same :) 28/12 :D

Fadhli,
Err,

Shera,
Kau dah selamat sekarang, video yang ko nyanyi sambil koyak tisu tu abang aku dah buang (!) nak je aku makan dye, tapi xsanggup aku. 

Fatin Nadia,
Kakak, waa rindu sama lu laa, pe berite pon xtau. 

Nasiha,
Bad MOMMA, g ICT xbawak anak2. tinggal anak melopong kat umah, kesian tau (!)
and and and, kejadian air soya bocor yang aku xkan lupe :D 

Fara, 
Bersin punye la kuat (!) Buat malu je :P

Tyrah,
Suke mengelamun tah kemane, dye pon dah pindah, mmg susah la nak jumpe lepas ni :(


Fatin Nur Hazwani,
Budak paling pandai dalam kelas, semua subject dye sapu 'A' je, and and cikgu Eko kitorang, bukak Eko je lah yang dye aja, maths pon dye aja., emh, pandai2, dye baik, tak sombong :)


Ros Azni, 
Orang paling banyak nampak aku nangis, malu lah..


Mok,
Dye ni mix blood chinese and Indians, chindian la kire; perangai lagi macam budak-bidak, yela, anak bongsu.


Farahana,
Selalu xg sekolah, bile g je mesti hari tu ade exam, tu pon exam Bahasa Melayu, kalua x, memang susah la nak nampak muka dye kat sekolah.


Erin,
Jantung Hati che' Lah, asyik berdating je. Aku amatlah jeles bile denga Che Lah cakap TUUTtttt, kat dye :)


Jannah,
Haa, ni lagi satu, dok  kenyit2 mate ngan Naim kat dalam kelas.


Izzati, Nadzirah,
Korang suke berdua-duaan je, g mne pon sekali, sangat comel la :D




0 comments: