BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 23, 2011

6 Hours ?

23/1.
Harini pulak aku p dengaq ceramah, 6 jam pulak, pagi 3 jam petang 3 jam. pagi ceramah untuk kereta, petang pulak Moto :) 6 Jam, lama, memang lama. aku dah sampai nak terlena dah dalam tu. Kalau aku dalam kelas kat sekolah, kompem aku dah lena. Ni aku takot nak tidoq punya pasal la aku xtidoq. Dah la tu, dari malam sebelom ceramah tu, Fara asyik msg aku je bagitau kene datang awal, sebab orang yang ade cam dah melebih lebih je. Pagi tu, Aku pon bangun awal, siap awal, xg makan pon, semangat teros g Naidu, Takut xsempat, aku sampai pukol 8. Selamat xde ramai orang lagi, uuhhh sempat nih :D Aku baru je turun krete, Fara pon sampai, rumah je dekat Fara ni, tapi lambat dari aku, ceh ! Kitorang pakai scarft sama, baru beli semalam :D 
sama kan :D
Shera jeles scarft kitorang sama :P

Dah masok dalam dewan, dengaq la pa dya dok cakap sampai terpejam mata aku ni sikit2
Sampai la waktu rehat. MAKAN MAKAN MAKAN. Masa tengah jalan nak g warung makan tu, ade la tikus-tikus mondok, yang berperangai tah pape je cakap "Kembaq kot depa 2 ni", "dak kot, adik beradik kot" ahahaha, muka kami ni ada nampak sama ka ? sikit ada la kot kan.
Memang la nak makan, tapi, nasi goreng dya punya la PEDASS, Aku dah tercungap cungap dah nak habiskan, masa aku nak bangun tu, terlanggar lapik meja, air pon tumpah dah. Uhh, malang betol nasib aku. Tapi aku xde la basah, Fara la mangsa keadaan tadi, kesian dye slua basah.

.
 Dah abes makan, ade masa lagi ni, apa lagi Snapping Snappig la :D













Masuk balik dewan, and balekkkk :D

0 comments: